24 d’abril del 2010

Pastís de fruites


Diumenge passat va ser l'aniversari d'en Joan. Quan li vaig preguntar quin pastís li feia il·lusió que li preparés, em va demanar un pastís de fruites i crema catalana, que li agrada molt. No és el típic pastís d'aniversari, però és el que va demanar l'homenatjat.

Ingredients:

  • 1 làmina de pasta de full (la meva sense greixos animals)
  • fruita :maduixes, kiwi,préssec en almívar i pinya
  • crema catalana:jo he utlitzat la recepta de la Gemma de la cuina de casa, tot i que he reduït a la meitat les quantitats

Preparació:

Esteneu la pasta de full i cobriu un motlle baix. Poseu-ho al forn (prèviament pre-escalfat) i deixeu-ho coure uns minuts fins que quedi doradeta

Feu la crema catalana. Deixeu-la refredar i incorporeu-la amb cura

Talleu les fruites al vostre gust i decoreu el pastís, tenint en compte els colors, perquè quedi ben vistós (ui, m'ha sortit un rodolí !)

3 comentaris:

  1. Un classic bonissim, que encara fa mes festa que el tipic pastis d'aniversari. La fruita i la crema lliguen molt be! I amb tants colors, es super adequat per la primavera. Segur que el Joan va quedar encantat!

    ResponElimina
  2. Gemma, aquest tipus de pastissos són de vici, no saps com m'agrada la combinació de crema i fruites. Precissament la setmana passada també en vaig fer un, però no tant vistós com el teu. És realment extraordinari. Felicitats! Espero que anés molt bé la diada de Sant Jordi.
    Una abraçada.

    ResponElimina